If I can travel back my past time .

Halooooo, enibedi hom ? Hehe , da lme ta update blog . Berape bulan dah . Last update psal gaduh nan ex tu xD hehe,lame Gile kodd . Tujuan aku update ni cume nk cerite ape yg aku fikir baru2 ni . Aku ade terfikir pasal mase mule2 aku beli astro . Mase tu darjah 2 . Ralik sngat tgok astro smpai ta sekolah berminggu2 dibuadnye . Papa aku ralat teros dye off . Then masuk bulan puasa 2006 (mase tu aku darjah 5) papa on semule astro . Channel pertame aku bukak ialah channel yg tayang anime (kartun jepun) 24 jam , AnimaX . First yg anime aku tengok Cardcaptor Sakura . Wuiyoooo cerite lame tu . Pastu aku tengok la channel2 lain . Channel kartun aku ade dua je Astro Ceria dgn Animax . Astro Ceria byk happykan aku . Mase dajah 2-5 aku hitam , skang da Putih dah . Sebab tiap Kali aku balik skolah aku mesti bukak Ceria dgn Animax smpai ta keluar umah . 3 tahun aku terperap kat umah jadi hantu tv . Mase darjah 5 byk citer best yg skrg da tade da , antaranya :- - Chiquititas - Cartoon Family - Dragon Booster - Bob the Builder - Pingu - Mopatop shop - Fireman Sam - Postman Pat - Telematch - Invinsible man - Sahabat - Segah di Nusantara - Afi Dan Abah - Adi Dan Ayah - Gerak Geri Gasing - Tom Tom Bak - Geng Bas Sekolah - B-Daman fire spirit - Hagemaru - Ninja Boy Weyyhhhh mmg banyak Gile la. Tapi banyak citer tersebut da tade n ganti ngan citer baru yg ngarut2 -.-" aku ta suke astro Ceria yg baru ni . Ceria baru ni tayang citer One Piece favorite aku . Tapi asyik ulang episod yg same je. Siottol Animax pulak mase tu banyak jugak la citer best - Alice academy - Gundam - Flame of Recca - Yuyu Hakusho - Absolute boys - Slam Dunk - Midori Days - Curious Play - REC - the Law of Ueki - Bleach season 1-2 - Black Cat - Black Jack - Air Gear - Shakugan no Shana - Please ! Teacher - R.O.D the tv - dragon ball - Ranma 1/2 - Inuyasha - Gurren Lagann Perghhh mmg tak terkirela jawabnye ! Nak senang citer korang tengok link ni >> http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_programs_broadcast_by_Animax . Animax ade banyak cawangan . Yg aku tengok cawangan AnimaX Asia . Korang bukak link tu tengok bhagian Asia . Animax pernah buad Gile dengan aku . Start tahun 2010 2 tahun lepas . Diorang ubah bentuk tayangan dorang , pastu dorang tayang citer Korea pulak -.-" aku ralat Gile time tu . Kalau Animax mesti la tayang anime je kan . Animax sekarang makin merapu , tapi ade yg best jugak . Dorang tayang citer baru live Dari jepun mcm Beelzebub . Terkini tu . Pastu yg best lagi , ade skali dorang tayang pasal cosplayer (costume player) yg pling aku adore sngat . KANAME SHIROBOSHI . Best Gile la citer tUh . Sampai sekarang aku tetap ag tngok Animax ^^ iloveyou astro ! Thanx for giving me this channel ! *pee/ass : aku harap dorang tayang balik citer2 lame tu :'( aku rindu sngat