Salah faham........LAGI

Haduiiii,Kali ni nk citer psal dye lagi . Dye yg salah faham.....lagi . Semalam aku bercomment dengan kawan lama aku . Nama dye Hada , nama fb dye Princess Akito . Aku kenal hada masa aku couple dengan ex aku dulu . Si hada ni selalu panggil ex aku tu MAMA. So , kalau si ex aku tu dye panggil MAMA . Aku ni confirm lah dye panggil aku PAPA kan , sebab mase tu aku still lgi couple dengan ex aku . Tapi lepas aku clash dengan ex aku tu , si hada pun ta kawan dah ngan ex aku sebab perangai ex aku tu teruk sngat . Tapi sampai sekarang hada panggil aku papa . Malam tadi aku bercomment dengan hada ni , dye panggil la aku papa kan . Tapi entah mcm mne cik capital K salah faham pulak . Cik capital K pulaukan aku bersama adeqnya . Dye mesti salah faham . Dye mesti ingat hada panggil aku papa n aku panggil hada tu mama , macam couple la kononnye . Aku ngan hada kawan je , saje je dye panggil aku papa n aku panggil dye anak aku . Yg dye comment pasal mama baru tu dye maksudkan kau la capital K . Kau mama baru dye n aku suami kau (gelaran je) . So , aku harap kau faham . Aku sayangkan kau . Aku ta sanggup mcm ni lame2. Aku nak terangkan kad kau , kau off handset . Aku call ta angkat , jadi terpakse ah aku tulis kad blog . Aku harap kau sudi bace dan faham .