Nothing to Say

Okay,hye you guys yg sudi membace (ade ke?) . Dah lame aku ta update blog,last aku update mse aku gaduh nan gf aku Kyrah Alya (damn iloveyousomuch) iaitu pada tarikh 19.8.2011. Lme tu weyhhh,sekarang da 16.10.2011. Ni aku nk citer psal blog aku ni,seperti yg kalian semua lihat sekarang. tema blog aku oren hitam,tpi pasti kalian brase aneh kerane header diatas berwarna biru dan 'comel'. Hari tu aku da suruh membe baik aku Anis Syahirah edit blog aku. Mak ai,comel sungguh. Dye kreatif,aku kagum dngan usaha dye. Tpi comel sngat la,org ckp muke aku jambu. Kalo da jambu tambah lak blog comel,pasti ramai sangkakan aku ni GAY 100% . Aku pun edit blek la then jadi seperti yg tertera,namun begitu (karangan la pulak) aku ta reti nak buad header. So jangan tertanya2 knapa header aku biru dan 'comel'. Pastu aku nk citer lak psal makcik kanin belakang rumah Pak Abu pakai toncit (tade kena mengena). Just kidding,aku nk citer psal lagu penyambut tetamu blog aku ni. best kan lgu ni? LMFAO - Sexy and I know it . Korang tngok dah video dye? Cam gampang haprak giler lucah video tu,boleh pulak dye main goyang dye punye 'salmon' lame2. Adoi2. Tapi memuaskan lagu beliau. Justeru itu (penanda wacana) , setakat ini sahajalah luahan hatiku hari ini. Nanti aku nak upload gambaq vandalisme aku kad blog nieh. Korang tunggu yer. XoXo ILOVEYOU capital K .