Oh Bodohnye Aku

Masyaallah....Subhanaallah.....Ape aku da buad ni ? Ya Allah..bodohnye aku. Aku da buad dye bencikan aku. Aku ta patut online semalam,aku ta ptut ta dengar ckap dye smlam. Ya Allah~ aku sayangkan dye...... Aku cintekan dye.... Mcam mne aku nak hidup klau dye benci aku. "Itulah bodohnya saya" Nak aje aku gune ayat ni.  Aku berani sumpah aku sayang sngat kad dye.....tade sape tau betape tingginye sayang aku kad dye. Ya Allah~ tlonglah bukakan hati dye untuk maafkan aku. Aku berjanji aku takkan buad lagi... Aku berjanji aku akan sentiasa dengar ckp dye.... Aku berjanji untuk tidak menduakan dye (walaupun dye dah berpunye) . Aku berjanji aku akan sentiasa mencintai dye slame2nye..Ya Allah... Tkodnye aku . Aku takod dye benci aku . Aku takod dye abaikan aku . Aku takod dye tdak menyayangiku . Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,bukekanlah hati dye untuk memaafkan aku. Aku terlampau menyayangi dye,dan aku akan sentiasa menyayanginye. Kyrah.maafkan Yoi. Yoi janji tak buad lagi :'(  You are the one and only in my heart. Hanya kau sorang je di hatiku. :'( ....aku harap kau bace blog aku ni. Nak aje aku nyanyikan lagu ni dekat kau >> Adinda - Wali Band .
Lirik dye betol2 sama situasi dengan situasi aku ni. >>

Adinda kemana kau pergi
Adinda di mana kau kini
Adinda kini ku sendiri
Adinda tanpa kau temani


Adinda pulanglah malam ini
Adida dan jangan pergi lagi
Adinda pulanglah kau pulang
Kutunggu kau datang


Kyra....Hidup Yoi sunyi tade Kyra.. Kyra lah yg Yoi paling sayang kad dunie ni. Kate orang bile kite mule couple,lepas clash kite tetap sayang pada gf/bf yg pertame kite couple. Kyrah Gf pertama Yoi...walaupun Yoi couple dengan org lain,Yoi tetap sayang Kyrah.....sayang yg amat sangat. Sekarang,Yoi tadesape..selain kawan,family dan Kyrah je. Tlonglah maafkan Yoi.... Saya sayang awak Khairah Alya binti Mohd Alias <3 <3 <3


MiXstyle <3 Emoly iloveyou