RelationShip

Based on the title ~RelationShip~
Aku ni ..... urghhh ....ta tau la nk ckap mcm mne. Nk cakap poyo..memang poyo..nk ckap selenge....memang selenge,kirenye snang cter aku ckap lah kan.... Aku ni mmang poyo,selenge,sakai,serabut,toye,blur,pane,bodo,bangsat,sial,pukimak ... bla bla bla n byak lagi la.
Udoh ler ta ensem....skai pulok tu....
Sejak aku single ni.... Hidup aku jadi ta tentu arah. Tah la weyh hadoy's. Nak tggu si dia...lmbat lgi. Yela kan aku ni kan single...nk tggu dye yg sedang bercinta belum tentu lagi aku boleh dapat kan? Itulah yg terjadi kad aku...dan telah menimbulkan persoalan2 yg aneh seperti :

- Mengape kan bile kite tegah kapel...dye single....bile kite lak single dye plak tngah asyik bercinta berkapel sumer?

-Adekah janji kami dpat ditunaikan?

-Atau pon ini memang takdir kami?

Hadoy's wa ckap sama lu. Teruknye la nasib aku ni. Yg si lame sngaat la tidak setia nye....tade ke prempuan yg setie kad sini? Kad Malaysia ni? Aku ni klau da telebeyh stres dngan laki pon aku bole kapel...tpi aku pikir jugak wey...lain mcm la kapel nan laki. Janggal. Hehe,tpi takpe la. Klau ta dpat bercinte pon takpe la,dah memang takdir aku. Bercinte sahajelah aku dngan Yang Maha Esa <3 .
Btw,selamat menyambut bulan Ramdhan guys. Pose penuh2 tau. Nnti raye dtg umah,jngan risau tade duit rye,aku hambat nan penyapu kalo mintak duit raye,haha.