Friends Is PENCERIA HATI

Aku nak cter psal hari ni.....
Hari ni aku jumpe Rizal.....kawan Spero dri KL.Dye tu mcm Spero jugaklah..mat Indon dri Lombok Indonesia.
Aku da jumpe dye da 2-3 bulan lepas...tpi hari ni aku jumpe dye lgi....dye ckap jumpe buad kali terakhir....dye da nk blik Lombok da...nk bernikah....5 tahun agi baru dye dtg sini semule.....nk bernikah dah kau yer?? sedap la mlam pertame...hakhakhak. Tdi tngah sedap2 tidur kad umah..Spero call aku...ajak lepak kad Taman dngan Rizal....kitorang lepak2 la.. Ade skali mse tu aku tngah murung duduk tepi lantai asyik pikirkan msalah aku dngan Kyrah Alya (aku gadoh nan dye,2 hari aku ta tido) boleh pulak si Rizal bergurau...cheh.

Conversation :
Rizal : Weyh,sape ade 20 sen??
Andre : Nah,kau nk buad ape?
Rizal : Ade la.

Rizal pggil aku

Rizal : Yoi,tlong aku pegang bende nieh (kotak rokok yg dah koyak sparuh)
Aku  : Buad ape??
Rizal : Pegang jela.

 dye pusing keliling pondok kad taman...then dye pegi kad aku.

Rizal : alololo,kesiannye pengemis nieh,nah doplosen. (dye taruk 20 sen dlam kotak rokok yg dye bg aku tuh)
Aku : Choooyyy!!! hampeh.....nk mati budak ni...haha :D

Prangai dye sebijik mcm Spero. Tpi mmg best la ade dorang..kawan la yg boleh buad aku ceria slmenye...
Aku sayang membe2 aku... <3 i love you guys .

So the nilai murni for this story is without friends kte ta leh buad ape ape,kawan la yg membantu kte bile kte susah,kwan la yg slau mendengar luahan hati kte,kawan lah yg jugak pencerie hati kte. So, be good with your friends dude.