K I S A H D I A L A G I :')

Hurmmm,da lme ta update blog kan ? Sekarang aku da tambah header baru ^^ thanx to Haiqal yg byk tolong aku petang tadi . Last aku update tentang DIA . Kali ni tentang DIA lagi . Dye marah dengan aku pasal dye terbaca satu ayat je dri aku . "koy da lame nak carik pengganti , koy tggu dye lepaskan koy jek" . Ni yg aku benci bile aku becakap , mesti orang salah faham . Lain maksudnye , lain yg dianggapnye . Aku memang da lame nak carik pengganti sebab kau da ade orang lain . Kau da ade Ben . Takkan aku nk terus ganggu hidup kau . Aku betul2 ta brani nak pasang banyak , aku lebih sukekan SETIA sebab aku da byk kale kene . Tapi kau rilek jek pasang dua ( aku & Ben ) . Tapi yg kau anggap ? Lain kan ? Sampai sekarang kau benci aku sebab tu . Orang kabo marah lebih tiga hari 'ehem2' . Aku rase kau betul2 benci aku sebab DAH SEMINGGU KAU BENGANG NAN AKU . Semua pic kenangan kite kau pdam . Aku nangis tadi mu tau dop . Buad mnde aku bgtau mu , mu bukan kesoh pun . Kakak abang aku semua punye la excited ajak tengok citer Khurafat tdi siap melompat2 terkejut . Aku tengok tak rase mnde . Takut pun tak . Sebab aku asyik fikirkan kau marah aku je . Tapelah , orang da benci nak buad guane . Semoge kau bahagia . Aku harap kau faham dengan ayat aku tu . Aku harap sngat2 kau faham dengan ayat aku tu . Yg penting aku da mintak maaf , nk maafkan ke ta terserah pada kau . Aku cume nak kau tau yg aku sayangkan kau . Sincerely , Yoi MiXstyle . To >> capital K