Aku BODOH...I'm STUPIDO ~ !!

Hakhak...(boleh pulak aku gelak)... Sekarang aku da buad orang yg aku sayang bengang gile dngan aku. Itulah perangai aku dri dulu...HIPOKRIT. Aku suke buad itu ini smpaikan seseorang itu terase,marah,bengang dan sewaktu dengannya. So siall lah! Bile la aku nk brubah pon aku ta tau la. Memang aku dah ta brani dah nk hadap muke dye. Malu giler dengan perangai aku.....aku tak nak semua ni berlaku...tpi bnde da jdi. Nak buad goner yer dok. Sedih Sedih Sedih......AKU BANGANG.....BODOH...... Arghhhh....ni la aku bile da clash. Ta leh trime kenyataan... Terime jela kenyataan kau tu da break dngan dye!!! Hesshhhhh....Tensen aku gini....Dah la......Start besok aku mlas nk online Facebook,susah sngat. Btw,You.....I mintk maaf...kite kawan cam dulu eak. I mintak maaf sngat2 :'( .....

Credit to : Tengku Fatin Syahirah Fitriyani :'(