Sarip Kopak

intenet probs...
huh what a damn slow internet! :((

hati gua berang

telinge gua panas

kepale gua angin

jiwe gua jiwe kacau

What a damn fucking life????

Hati gua hancor bile lihat itu ini.....

Aku still tak faham dengan kehidupan yg penuh dengan jande dan dare ini


owpss!! silap2,my fault......dengan duka dan lara ini


CHOOOYYYY!!!

Gua bukan Mael Lambung.
 - mail lambung tak mkan rasuah bhai

Gua bukan Zamri Rockers
 - skali skali layan Astro Oasis tak salah gua rse

Gua bukan Dr.Fadzillah Kamsiah
 - ye ye ye,selamat dtg ke rancangan sye Selami jiwe,selami akal,selaaamiii lautan dalam!!

Gua bukan Rozi Tiger
 - lu suda tngok abg kwasan ka???

Gua bukan Abang Long Fadil
 - tngan aku ni bukan tuk 2 org,tpi 2 lori

Gua bukan AH CHAI
 - sesat jalan tak tnye,disini engkau lupenye adoi!

tapi gua....

SARIP KOPAK
 - chooyyy!!! lu kerat lu 'punya' kasi anjing makan woooo >:(

aku juge dikenali sebgai Yoi...

YOI MIXSTYLE


itulah gayaku :3